رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

تعمیرکار موفق (بخش دوم) ::. خرج به ابزار تعمیرانی ، بر اساس موقعیت مکانی


ILYA20

ارسال های توصیه شده

  • مدیریت کل سایت

با سلام و درود خدمت دوستان

 

هدف از این آموزش ها پرداختن به نکات مهم برای داشتن یک شغلی بهتر هستش زیرا برای کسب درآمد بهتر تنها فنی بودن کافی نیست باید به نکات مهم دیگر نیز توجه شود!

 

در تایپک قبلی به موضوع موقعیت مغازه پرداختیم اینکه اولویت موقعیت مغازه هست در این تایپک نیز یک ترازو قرار میدهیم و خرجی که به ابزار می شود و دخلی که درمیاید را وزن میکنیم!

 

78.jpg

برخی از عزیزان اعتقاد دارند باید همه ابزارهای تعمیراتی را داشته باشند زیرا موفقیت خودشان را در گِرو ابزار میبینن . این موضوع تا حدودی درست هست ولی برای همه موقعیت و در همه شهر ها صدق نمیکنه.

در مورد باکس ها و دانگل های تعمیراتی مثال میزنیم.

برخی از عزیزان به دلیل علاقه ای که به کارایی باکس ها و دانگل ها دارند ترجیح میدهند هر باکسی رو داشته باشند در صورتی که شاید در ماه یک بار مورد استفاده قرار نگیرد .

به عنوان مثال داشتن باکس هایی مثل سیگما ، ایزی جیتک ، اکتوپلاس و از این قبیل برای تعمیرکارانی که در شهر کوچیک زندگی میکنند به صرفه نیست بلکه به زیانشان هست.

باکس سیگما با داشتن قیمت 1 ملیون تومان باید حداقل 50 تا سریال ترمیم کنید تا پولش در بیاد و در شهرهای کوچک شاید در ماه یه دونه نمیفته برای ترمیم سریال و کارهای دیگه که به باکس سیگما نیاز باشه.

بقیه باکس هایی مثل ایزی جیتک و... هم به همین نحو هست.

تعمیرکار ابزار رو نمیخره که پول ابزار در بیاد ابزار رو برای این خرید میکنه که ازش سود کنه و کارای روزانه اش را بدون معطلی انجام بده . پس موقع خرید ابزار دقت لازم را داشته باشید و تحقیق کنید ببینید در شهر شما میتونه کارایی داشته باشه یا نه بعد اقدام به خرید کنید تا خدای نکرده زیان مالی نبینید.

 

بنده در طول کار تعمیرات نرم افزاری باکس های setool ، atf ، vollcano ، ufs رو داشتم و اینا بخاطر اینکه مدلهای قدیمی را ساپورت میکردن مورد استفاده قرار میدادم.میتونم بگم راز موفقیت من در نفوذ به سیستم عامل در تعمیر موبایل نداشتن باکس بوده و مجبور میشدم به هسته سیستم عامل برای حل مشکل نفوذ کنم و اکثر برندها را بدون باکس تعمیر سریال و چنچ میکردم.

 

از نظر من متکی شدن به باکس ها و ابزارهای تعمیراتی کاربر رو تنبل میکنه و مانع پیشرفت نفوذش به گوشی میشه . باکس ها و ابزارها بیشتر برای کسانی که موقعیت خوبی دارند و میخواهند بدون معطلی کار مشتری رو راه بندازند مناسب هست.

 

موفق باشید

اگه این پست بهت کمک کرد دنبال دکمه تشکر نگرد . بجاش تو هم به جامعه آزادت کمک کن.

لینک ارسال

در مورد باكس كاملا حق با شماس

دوتا باكس بلا استفاده دارم كلا سرجمع يك گوشي باهاشون زدم يكي سيگما و دومي ولكانو

الإمامُ الصّادقُ عليه‏السلام :

 

إنَّ لِكُلِّ شَيءٍ زَكاةً ، وزَكاةُ العِلمِ أن يُعَلِّمَهُ أهلَهُ

 

امام صادق عليه‏السلام :

 

هرچيزی ‏زكاتى دارد و زكات دانش، آموختن آن است به اهلش.

لینک ارسال

باکس برای تسهیل کار هستش و بعضی باکسها برای ترمیم بوت و ترمیم سریال استفاده میشند

خودم رو مثال میزنم در یک شهر کوچیک کار میکنم ترمیم سریال شاید 3 ماه یکبار بیاد بیشتر اوقاتم ترمیم نیست بدبختانه گوشی دزدی چنچ سریال میخوان که انجام نمیدم اصلا(پول خوبی میدن برای این کارها برای همین بیشتر همکارا باکس رو برای این کار میگیرن چون راحت سود کلان میبرن..منظورم فرد خاصی نیست به کسی بر نخوره خودم خیلیا رو دیدم خود منم یکی دو بار به اصرار آشنا براش انجام دادم ولی متنفرم از این کار به حلال و حرامش کاری ندارم خودم مغازه دارم میبینم مردم با چه زحمتی پول گوشی رو تهیه میکنن)

پس طبیعتا برای کسی مثل من در یک شهر کوچک یک یا دو باکس ارزون قیمت مثل بست و bst هم کافیه بقیه ارزش ندارن ولی همکارام رو دیدم در شهر بزرگ در یک مکان پر رفت و آمد با مشتری زیاد باکس رو دکوری هم بزاره مشکلی نیست فقط برای جلب مشتری

لینک ارسال
  • ILYA20 موضوع را غیرمهم کرد

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...