رفتن به مطلب
ILYA20

جهت اطلاع همه تعمیرکاران عزیز

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

با سلام و درود خدمت دوستان و همکاران شریف

 

 

موضوع این تایپک این گله های کاربران از خراب شدن بازار هستش

توجه کنید دوستان چرا ما خودمون رو گول میزنیم...

این جملات خود فریبی و باعث سرد شدن همه تعمیرکاران از تبادل اطلاعات میباشد...

اینجا تو ایران چرا ما پیشرفت نمیکنیم و چرا باید مدام از سایتای خارجی دنبال مطالب بگردیم...

دور حضور جمع این بر میگرده به خود ما که چقد دل خراب و سیاهی داریم...یکی مطالب رو نمیذاره میگه میترسم بغل دستیم قلق رو بدونه...

و بهونشم اینه که بازار خرابی میکنه...ما تعمیرکاران ایرانی هیچ وقت نخواستیم همکارمون نه تنها تو شهر خودمون بلکه جاهای دیگه پیشرفت کنه...

چرا اخه مطالب رو نمیذاری چون میترسی بنده خدا بغل دستیت یه تیکه نون ببره؟؟؟؟من خودم شخصا مخالف این کارم...

ما زمانی پیشرفت میکنیم که بتونیم باهم اطلاعاتمون رو به اشتراک بذاریم...

 

جهت اطلاع اعلام کنم فروم ما همیشه رایگان خواهند ماند برای کسانی که اطلاع میذارن به اشتراک و خود بنده تا جایی میتونم با اموزش های خودم در خدمتتان خواهم بود برای پیشرفت کارمون و حرفه ای شدنمون

از کسانی که اسپم بزنن و بگن بازار خرابی به طور جدی رفتار خواهد شد

موفق باشید و ماندگار

ویرایش شده در توسط BAHMAN

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

 

به نظر من تعمیرکار باید با تعمیرکار مبادله تعمیراتی داشته باشه

نه با یه فروشنده گوشی

 

فروشنده میتونه مشتریهای تعمیراتی خودش رو بفرسته به تعمیرکار و بالعکس

 

نه اینکه هرکی بیاد برا خودش بزنه تعمیرات در حالیکه هیچ از تعمیرات نمیدونه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

با سلام خدمت دوست عزیزم

اما این در نظر بگیریم اگر شما در یک پاساژ باشید و همکارتون مطلب شمارو بخونه و بعد همون کار با 2 هزار تومن انجام بده چه حالی میشوید رام کوک شده را مینند 2 تومن

بنظر بنده ما اطلاعات را به اشتراک بزاریم ولی چنانچه شخص معتمدی از کاربری همچین حرکتی دید و به تایید مدیریت رسید بن کنیمش

ویرایش شده در توسط mobilemehdi

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این خوبه که همه اطلاعاتشون رو در اختیار هم بگذارن. فقط باید طوری باشه که دست کاربرای خونگی به این اطلاعات نرسه. میشه حرفه ای تر اموزش گذاشت تا هر کسی قادر به فهم مطالب نشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز گذاشتن وترویج مشکل نداره ولی یادت نره خیلی ها زحمت میکشن قلق درمیارن و خیلی هام بدون هیچ زحمتی از زحمت دیگران استفاده میکنن هرموقع تونستن سر سامانی به اوضاع تعمیرات بدن حرف شما صحیح میشه نه اینکه امسال ما که 8 تا 10 سال عمرشون گذاشتن انواع مدارک فنی گرفتن به سادگی تجربه بزارن دراختیار تازه واردی که یکماه اومده وداره کارمیکنه وباقیمت شکنی بازارمارو خراب میکنه هرموقع اصناف اونقدر قدرت پیدا کرد که تا تعمیرکارمجرب نباشه واذن این نداشته باشن که از لحاظ فنی فول هست بهش جوازکاربدن دوستان هم میتونن مطالب بده اخ شما میید تبادل یه تعمیرکار ساده میاد از من میپرسه فلان عیب چیه وقتی بهش گفتم درعوض اون چی تا کی ما باید جوریادگیری اون بکشیم حالا اونطرف قضیه کسای که حرفه ای هستن ماباهم مشکل نداریم داریم باهم تبادل میکنیم مگر چیزهای که هردوطرف تفاهمی وجه میپردازن که از هر هزاربار یکبار میشه حالا بازم این نظر بنده اس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایول حال کردم مثل خیلی های دیگه که انجمن میزنن میگن بلدم بلدم نیست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به عزیزان شرکت کننده

پائین آوردن قیمت تعمیرات - تعمیر شدن گوشی توسط یوزر خانگی - تعمیر شدن گوشی توسط فروشنده گوشی = تخریب تعمیرکار باسابقه

باید این مورد را مورد بررسی قرار داد تا تعمیرکار با سابقه بتونه در محیط امن اطلاعاتشو به اشتراک بذاره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با سلام خدمت دوست عزیزم

اما این در نظر بگیریم اگر شما در یک پاساژ باشید و همکارتون مطلب شمارو بخونه و بعد همون کار با 2 هزار تومن انجام بده چه حالی میشوید

 

درود بر شما...

همکار بازار خراب کن رو نمیشه جلوشو گرفت ....اگه با قلق شما کارشو انجام نده با یه کار دیگه انجام میده و پولشو میگیره...

خیلی وقت پیش من مورلوکال نصب میکرده و با cmd در عرض چند ثانیه گوشی رو فارسی میکردم...همکارم بلد نبود و هی روت میکرد...

خب حالا اینجاش چه تفاوتی داره فقط باعث میشی همکارت عذاب بکشه و دیر یا زودم قلق گیرش میاد...

ضمنا من عرض کردم کسایی که اطلاعات به اشتراک بگذارن ... نه کسایی که اماده استفاده کنه...اگه همکار اطلاعات به اشتراک میذاره حقشه اموزش ها رو بدونه اگه که نه از این حق محرومه....

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایلیا جان با نظرت موافقم ولی یسریا بازار خراب میکنن جاب اینه که کار بلد نیست قیمت پایین میدن بعد نمیتونن به نظر شما با این افراد باید چطور رفتار کرد؟

با تشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظر من باید بین خودمون یه اساسنامه بنویسیم و همه اونو امضا کنن و بر اساس اون اساس نامه قیمت بدیم و همه لیست قیمت ها رو بچسبونن روی دیوار مغازه و همه بر اساس اون قیمت بدن... اگه همه رعایت کنن و کسایی که زیر قیمت دارن کار میکنن تحریم بشن همه چی درست میشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه بحث دیگه اینه که به همکارهایی که نرم افزار بلد نیستن نباید کار بزنی که اون مجبور بشه وقتی کاری رو بلد نیست . کار رو نگیره بعد بدو بدو بیاد مغازه خودت بگه واسه همکار چند میزنی؟ باید واسه همکار های فروشنده کار نزنی که یه راست مشتری رو بفرسته پیش خودت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من نمیدونم چیه همه میگن کاربر خانگی میشه بهم بگید کدوم کاربر خانگی باکس داره بعد به نظر من این ضعف منه که از کاربر خانگی بترسم بابا خودمونیم که بازار رو خراب کردیم کسی که z1 رو با 5 هزار تومن فارسی مکنه بزار انجام بده من با 30هزار تومن انجام میدم مشتریم هیجا نمیره چون باهاش صادقم نمیام با مورلوکال فارسی کنم رام میزنم بخدا مشتری میفهمه اونی که نمیفهمه بزار بره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام

من نمیدونم چیه همه میگن کاربر خانگی میشه بهم بگید کدوم کاربر خانگی باکس داره بعد به نظر من این ضعف منه که از کاربر خانگی بترسم بابا خودمونیم که بازار رو خراب کردیم کسی که z1 رو با 5 هزار تومن فارسی مکنه بزار انجام بده من با 30هزار تومن انجام میدم مشتریم هیجا نمیره چون باهاش صادقم نمیام با مورلوکال فارسی کنم رام میزنم بخدا مشتری میفهمه اونی که نمیفهمه بزار بره

 

دوستت عزیز خیلی از گوشی ها وتعمیرات جزیی درامد زا پول نمیخواد .ساده ترین فکتوری ریست.نصب مورکال.بعدش میگید فهمیده پیدا کردی سلام برسون ملت انقد به دخل خرجشون دقیق شدن هرجا کمتر باشه میرن حالا هرطور باشه فرقی نداره براش

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تنها راه بقای کار تعمیرات ( به خصوص بخش نرم افزار )) فقط و فقط اتحاد بین خودمونه که قیمت کارها رو مشخص کنیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببخشیدا همین مورلوکال و ریست فکتوری برای همه خوب بود و سود داشت شما که ریست میکنی اگه به مشتری بگی داری چیکار مکنی ریست یا فلش مشتری قانع میشه من شخصا گوشی فارسی بیاد رام دانلود میکنم به مشتری میگم میتونم با 5 تومن بزنم میتونم با 20 بزنم هر کدوم رو خواست حالا به نظر شما اونایی که تجربه رام ندارن میتونن با رام بزنن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
به نظر من باید بین خودمون یه اساسنامه بنویسیم و همه اونو امضا کنن و بر اساس اون اساس نامه قیمت بدیم و همه لیست قیمت ها رو بچسبونن روی دیوار مغازه و همه بر اساس اون قیمت بدن... اگه همه رعایت کنن و کسایی که زیر قیمت دارن کار میکنن تحریم بشن همه چی درست میشه

 

توی استان وشهرستان ما همچین مصوبی هست ولی هیچکس رعایت نمیکنه همه پاینتر میگیرن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

بحث یوزر یه طرف که داستانی شده واسه خودش بحث همکارا هم یه طرف

 

وقتی ادم واسه یه کاری وقت بذاره راه حلشو پیدا کنه پولی که میگیره میدونه حقشه

 

اما بعضا هستن راه حل رو مفت یادشون میدی بعد واسه مشتری هم مفت حساب میکنن . تازه به مشتری هم میگن من با انصافم ..... و مشتری بیشتری هم جذب میکنن

 

 

این روزا مردم دستشون خالیه دنبال اینن کجا هزار تومان کمتره .

 

 

به قول شما اساتید تبادل اطلاعات خوبه اما با کسی که یه چیزی یادش میدی یه چیزیم یادت بده . یا هم نه حداقل بازار رو خراب نکنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اخه این موضوع به اینجا ختم نمیشه طبق گفته دوستمون اقای هاشمی نباید برای همکارای فروشنده کار زد چون بعضی وقتها یه قیمتهایی میدن که مغز ادم سوت میکشه نمونش دیروز مشتری htc 616 اورده برا فارسی قیمت دادم بهش سی و پنج تومن در اومده میگه من قبلا با 5000 تومن فارسی کردم از همکار باید به قیمت مشتری پول گرفت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

.....................................

ویرایش شده در توسط Reza2010

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همه این موضوعات برمیگرده به نداشتن صنف قوی وگرنه افراد باسابقه که مشخص هستن و اونای که مجوز تعمیرات ندارن بستنشون کار سختی نیست نه اینکه بخوایم نون کسی اجر کنیم بره اموزش ببینه حرفه ای بشه کنار کسی یا اینهمه اموزشگاه مدرکش بگیره ادامه بده ایده بنده اینه به افرادی که با سابقه ان ولی مدرک ندارن یه مهلت 3 ماهه بدن مدرک بگیرن بعد ادامه بدن حداقل اینطور ادم دلش نمیسوزه تمام این کارهام زمانی حل میشه که دادخواستی به مراجع بالا بدیم اونم افراد بالامرتبه دنیای تعمیرات موبایل اگه بخوایم همینطور بی خیال باشیم باید این نوع بی بازاری هارو به جون بخریم کی یادش میاد بازار موبایل انقدر بی رونق و بی اعتماد باشه که به هرکی میگی موبایل فروشی یا تعمیراتی برگرده بگه با دزدی پولدار میشید دلیل اینم همون همکارای عزیز هستن که با 1500 فلت e250 عوض میکنن یا با 700 تومن سوکت شارژ نوکیا ساده درد زیاده ولی تا خودمون نخوایم وساده بگذریم درمون نمیشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.این بحث خیلی ساله که داره میشه ولی نتیجه ای هم نداشته الا اینکه بزرگان جی اس ام دیگه توی دنیای مجازی اسمی ازشون نیست و دیگه حاضر نیستند اطلاعاتشون رو به بقیه منتقل کنند و یا کلا از این حرقه مزخرف جدا شدند.ایلیا جان این که همکار بغل دستی من سولوشن منو بگیره و برای خودم ادعا کنه کم زور نداره حالا اگر زیر قیمت خودم کار کنه که دیگه وا مصیبته.توی دنیای مجازی که طرف با اسم کاربری میاد معلوم نیست کی به کیه پس احتمال اینکه به اصطلاح همکار بغلی من که گه رو از گوشت کوبیده تشخیص نمیده بیاد و راهکار رو بگیره و کار منو خراب کنه خیلی زیاده.ببخشید که بی ادبانه گفتم ولی از این موارد زیاد دیدم . همکاری که هنوز فرق ای سی و مقاومت رو نمیدونه و یا فرق فلش و فرمت رو نمیدونه خوب معلومه اطلاعات مفت بهش بدی گند میزنه تو بازار دلشم نمیسوزه چون نه وقت و نه هزینه ای برای کارش پرداخت نکرده .هزینه منظورم پرداخت پول اکانت نیست چون اکانتی شدن سایتها هم نتونست جلوی این مسیله رو بگیره که هیچ بد تر هم شد چون طرف یه پولی میده و راهکارهایی رو به صورت ساده دریافت میکنه و در کل لقمه اماده رو دریافت میکنه و مطمینا ارزشی برای اون زحمتهای کشیده شده قایل نمیشه.

در کل راه حلی برای این مسیله وجود نداره و یا حد اقل تا الان وجود نداشته و بحث هم در این زمینه بی فایدست.

در مورد کاربر خونگی هم بعضی دوستان گفته بودند چنین چیزی نیست ولی هست.نه تنها کاربر خونگی که حتی کافی نتها هم برای ما تعمیر کار شدند همشونم اطلاعاتشون رو از سایتهای خودمون گرفتند و کار تا جایی بالا گرفته که گاهی مشتری میاد پیش خودمون ادعا میکنه و برای ما راه و روش مشخص میکنه که بنده معمولا با یک تیپا از این مشتریها پذیرایی گرم میکنم.=p~

بهترین راه ممکن برای اشتراک گذاری اطلاعات فقط راهکار ارایه شده توسط حمید سوییطی بود با سایت جی اس ام ال که ثبت نام در سایت تنها با دعوتنامه اعضا ممکن بود و اینجوری نه تنها کاربر خونگی و کافی نتی به اطلاعات دسترسی نداشتند بلکه همکاران محترمی که برای این کار ارزش قایل نیودند هم امکان دسترسی به اطلاعات رو نداشتند.

موفق و پیروز باشید

یا علی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهترین راه ممکن برای اشتراک گذاری اطلاعات فقط راهکار ارایه شده توسط حمید سوییطی بود با سایت جی اس ام ال که ثبت نام در سایت تنها با دعوتنامه اعضا ممکن بود و اینجوری نه تنها کاربر خونگی و کافی نتی به اطلاعات دسترسی نداشتند بلکه همکاران محترمی که برای این کار ارزش قایل نیودند هم امکان دسترسی به اطلاعات رو نداشتند.

موفق و پیروز باشید

یا علی

 

میپسندم و حرف درست را باید قبول کرد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×