رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

واکنش تعمیرکاران در برابر خراب کردن دستگاه مشتری


ehsangold

ارسال های توصیه شده

عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم

دوستان بهترین روش از نظر بنده اینه اول هزینه تعمیرات را کم نکنید که میره پیش فلانی درست میکنه کمتر بگم از مغازه نره . حدود هزینه تعمیرات رو عینا با نوسانات احتمالی به مشتری اعلام کنید اگر خواست واسش انجام بدیدکه بعدا متحمل ضرر بیش از حد نشید. برای مثال اگر هزینه تعویض سوکت شارژ اس 7- 100 تومنه نگید 20 تومن که در صورت خطا از جیبتونم تاوان بدید گاها هزینه پرداختی با دریافتی هم برابر بشه خوبه کسب تجربه میشه حتی اگه با کسر هزینه تعمیرات 100 تومن ضرر کنید بهتر از اینه که واسه مشتری گوشی بخرید

دو اینکه اتفاقی که افتاده باید فکر چاره باشید ابتدا از مشتری زمان بگیرید و بهش اطمینان بدید که نهایتا با هم کنار میایید یا گوشی رو به عنوان کارکرده ور میدارید یا درستش میکنید یه

یه مقاله میخوندم چکیدش این بود که مشتری شما چرا دیگه از شما خدمات نمیگیره در کل نه بخاطر گرون فروشی نه بخاطر بد قولی نه بخاطر افزایش مدت تحویل کاره بلکه 90 درصد به خاطر اینکه به مشتری اهمیت نمیدیم مشتری همشه با توضیحات و صحبت کردن قانع میشه سعی کنیم باهاش صحبت کنیم و بهش اطمینان بدیم

گاها شده راه حل بعد 10 روز بدست اومده تو حل مشکلتون از همکاراتون کمک بگیرید غرورتونو بزارین کنار که الان من بپرسم میگن بلد نیست همه چیز را همگان دانند و بس

یه چیزیو همیشه پیش همکارا میگم چیزی که با عملیات نرم افزاری خراب بشه با انجام مشابه همون عملیات نرم افزاری درست میشه پس نگران نباشید و دستپاچه نشید

در کل هیچوقت نترسید که ای وای چه واویلایی میشه همه چیز درست میشه همونطور که خیلیامون تاوان دادیم میبینید داریم به کارمون ادامه میدیم اتفاقی هم نیوفتاده بلاخره کاره پیش میاد واسه یه گوشی کسی رو اعدام نمیکنن که

پیروز و سرافراز باشید

دنیای gsm خاکستریه

لینک ارسال
  • پاسخ 27
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بله ممنونم از تجربه عزیزان

 

بنده توی شهری هستم غریب

و مساله رو اکثرا میدونن و تشخیص میدن

بنابراین مشتری ها چون شهر خودشونه در برابر من احساس قدرت و قدرت نمایی میکنن

 

که بارها شاهد قدرت نمایی این عزیزان بودم

 

طی هم میکنیم خاموشی و این مسایل رو کاغذهم زدم

 

ولی گوش شنوا در کار نیست

 

طرف گوشی شو خاموش کردم با خودش طی کردم

فرداش خودش نیومده

زن و بچش ریختن تو مغازه گوشی مثلا مال من بوده و سالم بوده و...خلاصه با اینجور مسایل روبه رو هستم

 

حقیقتا ادعایی ندارم گوشی خاموشی زیاد برام اتفاق میافته

اخیرا یه ترفندی میزنم

گوشی هایی رو خاموش میکنم و براشون برد میخرم

و قیمت برد رو میگیرم از مشتری بدون اینکه بهش بگم برد تعویض کردم تا 150تومن شده برد خریدم و هزینش از مشتری گرفتم گفتم فلان ایسی عوض کردم اینقد شده نمیخای تا در بیارمش بهت بدم که دیگه اکثرا موافقت میکنن و حل میشه میره

 

و اکثرا اون کسایی که قدرت نمایی میکنن گوشی هاشون در حد همین 150تومن هست

 

ولی این ترفند تا همین نرخ جواب میده بالاتر برا گوشی های مدل بالا دیگه جوابگو نیست

 

نمیشه هم که تو این بی بازاری و بی مشتری

و خرج های سرسام اور

هریه مدت پول یه گوشی بدیم دست مشتری

 

باور کنید پول نداریم برا زن و بچه خودمون گوشی بخریم

باید راه هایی پیدا کنیم از شر این مشکل و پرداخت خسارت راحت بشیم

مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

لینک ارسال
بند5 خیلی دیگه حق مشتری رو زیر پا میزاره..دیگه با ریختن و نصب برنامه که گوشی خاموش نمیشه که ....

 

تا بحال نشده گوشی روت کنید و خیلی کند کار کنه و...

تازه اول گزینه فلش هست خخخخ

لینک ارسال

درود...

نظرات همه دوستان تا حدودی درست و بجا بوده درضمن هر چیزی رو نباید احتمال خاموشی داد مثله فارسی سازی و برنامه ریزی و تعویض سوکت و ال سی دی و سایر قطعات جانبی و اگه خداناکرده خاموش شد در این موارد مشکل و اشتباه به پای خودمونه نه مشتری.

فقط مشکلاتی که مربوط به هارد یا تغذیه هستند رو حتما به مشتری گوش زد کنیم و تعهد کتبی باامضاشون ازشون بگیریم که در قبال این خاموشی ما مسعولیتی نداریم و ریسک کار با شماست.همکار دارم گوشی y220 هنگ لوگو بوده رو به مشتری احتمال خاموشی کامل داده و مشتری دراون لحظه قبول کرده گوشی هم مشکل سخت افزاری بود خاموش شد حالا مشتریش منکر شده بود که به من چیزی نگفته بودید و من خسارتمو میخام رفت شکایت کرد خوشبختانه رییس صنف مشکلو بدون خسارت حل میکنه و تاکید کرده در این موارد حتما باید امضا یا انگشت مشتری روی فیش باشه.

بنده هم تا به امروز فقط یه j7 ضربه خورده فلش زدم خاموش شد مشتری رو راضی کردم که ضربه خورده بوده و به شما احتمال خاموشی دادم و تاچ وال سی دو رو براش 350 فروختم.

خلاصه بگم که باید دو طرف منصف باشند و به ضرر هم راضی نباشند

                                           خدایا گناهانم را مثله آرزوهایم نادیده بگیر.                                 

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.


×
×
  • اضافه کردن...