رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

دریافت مجازی آنلاک بوتلودر و ترمیم شماره سریال گوشی های هوایی سری hisiliocon & Qcom


ارسال های توصیه شده

با سلام خدمت همکارای گرامی

با اجازه ی ادمین گرامی

در این تاپیک میخواهم به عنوان تست کد آنلاک بوتلودر گوشی های هوایی و همچنین ترمیم شماره سریال(imei) گوشی های هوایی البته مدل های hi silicon و qualcomm رو ارایه بدم.

طرز کار من با دیگر روش ها توی سایت ها متفاوت هست.که این کار توسط نرم افزار خاص انجام خواهد شد.برای اینکار نرم افزار رو از لینک زیر دانلود کنید و بعده نصب یک حساب برای خودتان درست کنید.

http://www.flexihub.com/download/flexihub.exe

بعد که حساب کاربری رو از شما گرفتم میتوانیم با وصل شدن گوشی به سیستم خودتون از راه دور (فقط انتقال پورت گوشی نه ریموت کنترل) ترمیم یا کد آنلاک رو براتون بدم.به چند نکته دقت فرمایید.اول اینکه فقط به عنوان تست ارایه میشود و درصورت ضرورت فوری. پس هروقت که آنلاین شدم و وقت بیکاری میتوانم انجام بدم پس قبل تماس با من نرم افزار نصب و حساب ایجاد شود.دوم اینکه به عنوان تست فعلا برای همکاران محترم ارایه میشود.سوم اینکه از برنامه ی توی گوگل تحقیق کنید تا هیچ سوالی درخصوص سواستفاده و اینجور چیزا نباشد.چهارم اینکه به هرحال برای آنلاک بوتلودر و ترمیم شماره سریال گوشی ریسیت فاکتوری خواهد شد پس قبلا یک بار برای اطمینان این کار رو انجام بدید.

خب لوازم مورد نیاز:دریافت نرم افزار و ایجاد حساب.لطفا از رمز یک بار مصرف استفاده شود و از رمز های دیگر حسابهایتان استفاده نگردد.برای اطمینان کامل.

گوشی باید روشن باشد.یعنی خاموش یا سافت بریک نباشد.(یکی از معایب این روش برای دریافت آنلاک بوتلودر)

پورت یو اس بی گوشی سالم باشد .یعنی هنگام وصل به کامپیوتر خطای درایور ندهد.

گوشی به حالت مانوفاکتور مود باشد.توضیح در پایین.

اتصال اینترنتی بدون قط و وصل با سرعت مناسب

 

حالت مانوفاکتور مود گوشی های هوایی

با شماره گیری

*#*#2846579#*#*

project menu

background settings

usb port settings

manufactor mode.

با انتخاب این گزینه کامپیوتر درایور های موجود را نصب خواهد کرد در صورت نصب نشدن هم مشکلی نیست چون پورت گوشی برای من انتقال خواهد یافت.

با تشکر mr.

for connect me telegram:

flexihub@

لینک ارسال

دوست عزیز میدونم با dc میشه ولی واسه اکتیو دیاگ 2 تا کریدیت میخواد بقیه رو هم به همون صورت شما فرمودین انجام میدین گفتم راه جدیدی هست رایگان انجام میشه به ما هم بگید

ممنون از وقتی که میزارید

دنیای gsm خاکستریه

لینک ارسال

سلام

نه دوست عزیز راه دیگه باکس سیگما هم تو آپدیت 18 هم برا qcom و هم برا hisi گذاشته بود که انگار باگ داشت و فعلا نمیده(این باگ هم بر این بود که به عنوان میزبان از یک دانگل دیگر استفاده میکرد که جوابگو نشد.)

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...