رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

majid20

کاربر معمولی
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های majid20

  1. بردم پیش دوتا تعمیرکار تو شهرمون نتونستند میگن چون اندروید ۸.۱ است فایلهای کامل و سالمش نیست. شما هم که نمیدونم بلد نیستی یا دوست نداری بگی؟? نمیدونم پس این فروم برای چیه برای وقت تلف کردن من و امثال من یا ... ؟?
  2. سلام آیا سه گزینه بالا باید خاموش باشه ؟ قبل از انجام هرکاری Twrp را با اودین انتقال دادم با پیغام موفقیت اماچرا تو محیط کاستوم ریکاوری نمیره و ریکاوری پیش فرض گوشی پیدا میشه؟
  3. اساتید محترم اگه امکان داره خواهشمندم جواب بدید؟
  4. درود فعلآ برای روت میخوام آیا به خاموش بودن OEM:OFF+FRP:OFF+RMM:OFF نیاز است و آیا با فعال کردن تیک oem unlock این سه گزینه خاموش میشود ؟ یه فایل روت u6 با پسوند بوت برای دوست خوبمون هست با اودین بزنم کافیه و به راحتی روت میشه یا به مجیسک هم نیازه؟ و سوال آخرم اینکه فایل باینری باپسوند بوت را از هر قسمت اودین انتخاب کنم اشکالی داره یا فقط باید از قسمت AP انتخاب و رایت بشه؟ http://root.gsm-developers.com/j710f-root/
  5. درود میخوام الان j710f u6 را روت کنم طبق فایلی که یکی از دوستان تو همین سایت گذاشتند، حالا اگه به احتمال چند درصد به مشکل بخوره با فایل رام اورجینال 8.1 u6 , صد درصد قابل حل شدن است؟ قبلآ ال جی را روت و فلش زدم بدون باکس . اما در مورد گلکسی شک دارم
  6. سلام خدمت اساتید و کاربران محترم آیا امکان دانگرید گلکسی j710f 2016 از اندروید 8.1u6 به ۷ یا ۶ u4 یا پایینتر وجود دارد و چگونه؟
  7. درود آیا فایل تاچ به اشتباه نام گذاری شده به j701f به جای j710f و برای j7 2016 است ؟
  8. درود چرا از ۶ گیگ حدود ۴تا ۴.۵ در اختیار استفاده کننده گوشی نیست ، پس این ۶ گیگ چه فایده ای برای کاربر داره وقتی که ۲ گیگ بیشتر در اختیارش نباشه؟
  9. سلام چرا تو اکثر مدل گوشی های جدید که رم ۶ گیگ دارند قبل از نصب هیچ برنامه ای از مقدار ۶ گیگ حدود 2.۵ گیگش بیشتر آزاد و در اختیار فرد استفاده کننده از گوشی نیست؟?? آیا به صورت فیک و الکیه؟
  10. سلام اگه راهنمایی کنیدو از معایب و محاسنش بگید اشکالی داره؟?? متاسفانه تعمیرکار حرفه ای یا منصف نمیشناسم که ببرم پیشش. از سایت زیر فایل روت را بخرم و طبق آموزشش پیش ببرم موفق آمیزه یا نه ؟
  11. برای تغییر دادن imei به چه چیزهایی نیاز است؟ آیا با باکس و خارج از روت کردن هم میشه انجامش بدن؟ و آیا به صورت دائمی و مجدد قابل برگرداندن به حالت اولیه است؟
  12. درود اینکه خودم هم میدونستم? اگه روشش را بلدید لطفآ توضیح بدید؟
  13. سلام چگونه و با چه برنامه ای میشه گلکسی j710f را روت کنیم ؟ آیا مشکلی در حین روت و بعدش براش پیش نمیاد؟ نحوه آنروت کردنش چگونه است؟
×
×
  • اضافه کردن...